Hasła o odpowiedzialnym piciu reklamują produkt, ale nie ostrzegają
4 września 2014, 10:22Publikowane pod reklamami alkoholu hasła dotyczące odpowiedzialnego picia promują produkty, a nie zdrowie publiczne.
Mozilla ma pomysł na wspomożenie małych wydawców
8 lipca 2019, 09:21Większość pieniędzy z reklam wyświetlanych użytkownikom internetu trafia do kieszeni małej grupy wielkich graczy, a niewielcy wydawcy zostają praktycznie z niczym. Mozilla postanowiła pomóc małym i pracuje nad systemem, który ma szanse zadowolić i właścicieli niewielkich przedsięwzięć internetowych, i internautów.
Wszystkie gry za darmo?
7 lipca 2008, 12:16David Perry, autor takich gier jak Enter the Matrix, Earthworm Jim i Messiah twierdzi, że w przyszłości przemysł gier komputerowych czeka olbrzymia zmiana. Jego zdaniem gry będą udostępniane za darmo.
Osiedlowa reklama tytoniu bardziej kusi młodzież
18 lipca 2010, 17:50W ramach walki z uzależnieniem młodzieży od tytoniu Stany Zjednoczone właśnie zaostrzono prawo antynikotynowe. Naukowcy wskazują jednak już kolejne miejsce „ataku" - reklamy tytoniu w małych punktach sprzedaży. Czy będą kolejne ograniczenia w reklamie?
Waga, mózg i reklama jedzenia
30 listopada 2012, 11:32Wiele wskazuje na to, że otyłe dzieci są bardziej podatne na reklamę żywności.
Poprawiony Firefox
24 września 2015, 12:01W opublikowanej właśnie najnowszej wersji Firefoksa poprawiono 27 błędów, z których 6 pozwalało napastnikowi na przejęcie całkowitej kontroli nad komputerem bez konieczności podejmowania działań przez użytkownika
Pół miliarda strat YouTube'a?
7 kwietnia 2009, 18:00Spancer Wang, analityk banku Credit Suisse uważa, że w bieżącym roku YouTube zanotuje stratę w wysokości 470 milionów dolarów. To olbrzymia kwota, a jeśli wziąć pod uwagę fakt, iż dwa i pół roku temu Google zapłacił za serwis 1,65 miliarda USD, to kosztował go on znacznie więcej, niż pierwotna cena zakupu.
Zobacz reklamę, odbierz nagrodę
28 kwietnia 2011, 08:24Dzięki aplikacji IntoNow użytkownik iPhone'a może odebrać butelkę Pepsi w zamian za obejrzenie reklamy tej firmy. Jak informują przedstawiciele usługi IntoNow, to pierwszy przykład użycia technologii, która zasypuje przepaść pomiędzy reklamą w telewizji a rzeczywistym produktem.
Reklama goni przechodniów
14 sierpnia 2013, 11:54Niklas Roy wpadł na pomysł, by znaki informujące, że dany lokal jest do wynajęcia, podążały za przechodniami, przyciągając ich uwagę.
Reklama Burger Kinga strolowała urządzenia Google'a
13 kwietnia 2017, 09:33Burger King wpadł na świetny pomysł zareklamowania swoich produktów. Przygotował reklamę telewizyjną, która... uruchamiała Google Assistanta w domach osób oglądających reklamę